15 maj 2006

Suzy siger: Lykken er...

... at stå op kl. 8 og opdage, at man først skal være på arbejdet kl. 13.
... at drikke kaffe igen (omend med en lettere nervøs skelen til produktet)
... at være så morgengroggy at man med 100-meter-blikket stillet på uendeligt ud af køkkenvinduet, slet ikke har opdaget at kogekedlen, som man satte over for 10 minutter siden, stadig ikke koger. Fordi man ikke har tændt den.

Her til morgen har jeg tændt fyret igen. Efter at foråret holdt op med at lege sommer, blev der altså riiiimeligt køligt her i hytten. Og der må trods alt gerne være lunere i huset, end udenfor.

Gad vide om man kan nå at give vindesrammen 2. gang maling, inden arbejde?
Nej, vel?

HEJ DYNE!! Hvorn går det? Uhh.. du er stadig varm.

Suzy Q
- så' der kaffe.

3 kommentarer:

H.M.Ulla sagde ...

Måtte også tænde radiatoren da jeg kom hjem i dag. Brr, det er sgutte sommer længere. :o(

susling sagde ...

Uuhmmm Suz sidder lige med Kurt the Ælling i øret.....så du "come rain or come shine.....!" og varmen kommer helt sikkert igen.....dét kan jeg sige i min høje alder.......den skal nok komme...:-)

Suzy Q sagde ...

det holder ikke med al den kulde og regn! Og slet ikke når jeg maler vinduesrammer!