14 maj 2006

Suzy siger: Indtryk overload

Hvor er man dog priviligeret når søde læsere spørger, hvor man bliver af.

Bare lige hurtigt, for jeg har kun 20 minutter - og skrivetrangen er yderst rudimentær i øjeblikket. Siden sidst har jeg:

-Tudet (stærkt mod min vilje!) foran min chef i et mødelokale med glasdøre. Rekord ufedt at være så rasende at man må duppe øjenkroge med kleenex, mens alle kollegerne går rundt og lader som om de ikke kan se ind.
-Prøvet halvdelen af Fields tøjudvalg på - blandt andet et par smukke hvide bukser i noget meget tungt og levende smukt stof, som jeg rent faktisk næsten kunne passe. Troede jeg skulle ha' dem indtil jeg vendte mig om, og man, UDEN overdrivelse, lisså tydeligt kunne se appelsinhudens konturer igennem textilet. Købte 6 BH'er (de har 2 for éns pris af deres fremragende t-shirt-bras, go get'em).
- Haft min veninde til middag. Hun er en af de nærmeste og det var vel 6 mdr siden vi sidst havde spist middag sammen. Rekord ufedt, men fedt at hun var her. Gamle kraner som vi var, halvsov vi allerede ved 22-tiden og kaldte det en nat.
-Haft overnattende gæster fra udlandet. Jeg kendte dem ikke. Manden er Sukkermåsens gode bekendt, og han kom forbi med sin Californiske, gravide kæreste. Det krævede jo at vi gjorde rent, købte ind, og sårn. Al min nervøsitet blev selvfølgelig gjort til skamme idet de (selvfølgelig) var Verdens Sødeste Mennesker; men det var alligevel opslidende med al den arrangeren, og op kl. 6:45 for at spise morgenmad og få dem i lufthavnen.
- Samme dag (fredag) til sæsonens 2. konfirmation, denne gang i Kbh. Forældrene er to skønne mennesker som jeg simpelthen har gået i folkeskoleklasse med hele vejen op; vi er sådan en lille klan på en 6stykker derfra , og alle de rødder var der selvfølgelig og det var simpelthen fantastisk; Vi har lige siddet i 1. klasse og kastet papirkugler efter hinanden, og nu er to af slænget forældre til en konfirmand. Det var dog også på 3. sal i 120 graders varme, så der var en lille dæmper på lysten til udskejelserne; ikke desto mindre holdt jeg mig på stikkerne fra kl. 13 til 24. Sådan. Og to af de gamle rødder ligefrem pressede mig for at indgå i en band-konstellation igen; så er der vist ikke længere nogen undskyldning for at ikke at begynde at synge igen. Det er bare så længe siden at jeg får helt koldsved ved tanken. Hvad man dog ikke siger ja til i en brandert..... tsk tsk.
- Været i Bechman og købe maling til at få givet huset en omgang. En Videnskab, tilsyneladende. Acryl eller alkyd, eller den nye hybrid?
- Været på bøhlandet hos forældrene for at spise hjemkomst-middag med Søster Æblekind fra Shanghai. Hyggeligt, men svært træt efter den konfirmation. Skulle lige rå-skændes med Sukkermåsen inden vi skulle sove, om hvorvidt vejstrækningen Holbæk-København var PRÆCIS lige så lang som vejstrækningen København-Holbæk. Hvor træt er man så?
- Og endelig i dag: Vågnet med hovedpine, uden nogen grund, og har brugt dagen på at skrabe og slibe vinduesrammer udendørs. Det blir ikke min hobby lige foreløbig, det kan jeg godt afsløre. Når skidtet så er skrabet helt ned til det bare træ, så skal det have 3 gange træbeskyttelse. Og det må ikke regne.
-Og nu har jeg lige set "Walk the Line"; bare en af 7 dvd'er som Søster Æblekind har hjembragt til mig fra Shanghai.

Nu er det vist tid til en skrawer, i morgen går det løs igen med hverdagen, men jeg fik da sagt fra overfor den årlige rakken-rundt-i-de-svenske-skove-og-løse-opgaver-og-blive-fuld AKA "afdelingsseminar", hvilket også var udløseren til dramaet Suzy Q & Chef imellem.

Men der er vist styr på det nu. Eller... styr og styr.. Livet er nok noget som jeg aldrig får "styr" på, men derud af går det i hvert fald, og jeg er stadig med på karusellen, omend en smule skrammet.

Suzy Q
- plasteret er jo opfundet så snup lige en kiks.

3 kommentarer:

susling sagde ...

Gååådt så...at vide du stadig er her! Sov sødt!

styx sagde ...

Velkommen tilbage.
Afdelings-'fællesskab' er noget opreklameret pladder for ensomme ledere. Ingen bliver bedre til deres arbejde, men enkelte bliver altid pinlige undervejs. Sig nej.

Tror btw jeg vil snuppe din model - 1 uge 1 opsummeret indlæg - og så videre :-)

Suzy Q sagde ...

susling: Taaaak :)

Styx: Tak for sympatitilkendegivelsen, virkelig.
Og mht til blogmodellen:
ER det ikke faktisk DIN model?? ;)