01 maj 2006

Suzy siger: Happy Napping

JA! Jeg sov som en mis i nat! Kl. 3.30 besluttede jeg at det var morgen (for så må man få morgenmad) og så sneg jeg mig ud i køkkenet og gruffede en banan. Og så fik jeg det SÅ pragtfuldt, at jeg prompte faldt i søvn igen og sov til kl. 8 - jotak!

Jeg har fundet ud af hvad det er - det er når jeg læser selvhjælps-litteratur inden jeg skal sove. Så bliver jeg så stresset over ALT det jeg skal gøre for at ændre mit liv, og huske at "ønske" på den helt rigtige måde, og være positiv, og visualisere, og og og... og så kan jeg ikke sove. Så jeg valgte skønlitteraturen i går aftes og sure enough: Snork-zilla inden 5 minutter.

Nu regner jeg med at jeg sover så godt frem over, at jeg kan be' Sukkermåsen om at filme med mobilen når jeg falder i søvn ind over borde, på fortorve og henne i Netto.

Suzy Q
- happy napper

8 kommentarer:

Suzy-Hang-Around sagde ...

Det var såmænd bare mig der kedede dig i søvn telepatisk ;-)

Suzy Q sagde ...

Ahhrrrr?? Klokken halv-ti??

Carina sagde ...

Jeg har den bedste men også noget underlige indsovningsmetode. Jeg læser i en "sovebog" og falder promte i søvn og slukker selv lyset og "lægger" bogen efter jeg er faldet i søvn (eller også er det manden som gør det??)
Nå men en sovebog er en hvilken som helst bog man har læst for ikke så længe siden så er den nemlig drøn-kedelig og man fanges ikke af handlingen -den kender man lissom.
Jeg føler ligesom dig at jeg ikke rigtig falder ordentligt i søvn hvis jeg ikke bruger teknikken. Jeg kigger også på uret en million gange i løbet af sådanne nætter, især imens jeg hårdnakket holder øjnene lukket og hpber min hjerne vil indse at jeg sover.
Sove-bogs metoden den virker!

Suzy Q sagde ...

carina: hehe jamen det var da en god ide! tak!

julie sagde ...

Dejligt med søvn - du har da nok ret i, at al den bekymring er skidt før sengetid. Og velkommen tilbage til de spisendes rækker. Godt at se dig igen!

Suzy Q sagde ...

julie: Jotak!
Er do vimmer mand, hvor smager havregryn bare GODT!! Men jeg kan bare næsten ingenting spise. Har jeg tabt mig? Ikke et gram.

Uden Relevans sagde ...

Så kan du fandme lære at kede os med sådan en omgang en anden gang :_)

Suzy Q sagde ...

Men hvad skal DU så gøre, Morfar, for ikke at kede DINE læsere? :-P