04 maj 2006

Suzy siger: fliser og blod

Nåja, jeg lever stadig og jeg er ikke særlig sur mere ;)

Det stoppede ret brat da en gut fra arbejdet ville give mig nogle gratis fliser. Så ringede jeg til min bror, der laver anlægsarbejde, for at vende den med ham. Han blev så forfærdet ved tanken om brugte fliser (!) (åbenbart en vederstyggelighed i anlægs-branchen) at han kom til at sige, at han da ville komme og lave min nye terrasse og nordsiden af grunden. Jeg tror ikke han kan huske hvordan der ser ud.. det er een stor rodebutik af gammel, knækket belægning og en masse mudder.

Og så gav jeg blod i går. JEP, min første tapning som bloddonor. Jeg måtte groft undertrykke min trang til at sætte krydser i sjove og uventede felter på det indiskrete spørgeskema man får:
"Har du været stiknarkoman" og "har du haft sex med prostituerede og folk fra Afrika" og i den dur. Hehehe jeg var meget fristet til lige at give de kittelklædte donor-folk lidt at tænke over, for ingen kan jo se på en lille kvinde hvad hun render og laver i sin fritid.. ;) men jeg gjorde det altså ikke.

I stedet tabte jeg lige flux et halvt kilo på 10 minutter! Virkelig effektiv slankekur, at give blod.

Suzy Q
- A positiv.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det må da være noget tyndt sprøjt efter al den udrensning og fasten :-)

Suzy Q sagde ...

MEGET MORSOMT!!
Hehe næhhhh du, det var det fiiiineste, reneste, ugiftigste blod de nok NOGENSINDE har fået! ;D

Anonym sagde ...

Ok, point taken...

Hvad med at nappe lidt af "Grand Cru" aftapningen til eget brug? Så har du altid et tilskud, hvis du føler trang til at fortynde dit intoxikerede normalblod?

Sorry, skal nok stoppe med mit sludder nu :-)