07 maj 2006

Suzy siger: Fifty ways to love your liver

Så er Suzy klar til at feste igen. Alle indre organer skinner og funkler som overfladebehandlet frugt.

Yes, i dag var så dagen hvor jeg var færdig med udrensningen. Siden fasten er det bare gået som smurt i olivenolie, men i dag skulle jeg til konfirmation og jeg gad altså ikke sidde der med medbragt nørd-mad, så jeg sprang lige tilbage i den virkelige verden. Med champagne, kød, hvede, KAFFE, mælk og sukker. Og så fik jeg promte hovedpine.

Men for den slags findes der jo Iprener og Panodiler, så efter en håndfuld af dem havde jeg det fint igen, bortset fra at én kop mild kaffe gav mig den vildeste hjertebanken, hahaha. Jeg er bare totalt nul-stillet. Men det var fint nok, for jeg skulle rasle hjem ad motorvejen i Sukien, og så skal man altså have alle sanser på stilke. Man skal jo kunne reagere hurtigt, hvis der falder et eller andet af.

Men faktisk har jeg egentlig slet ikke lyst til at fortsætte ned ad den vej med al den "forbudte" mad.. Jeg tror bare, at jeg bliver på nørd-maden så længe lysten driver værket, men drinksene.... de vender altså tilbage meget snart, tror jeg.

I øvrigt var det en fantastisk konfirmation! Hvabbehar!? Det er sgu ikke så tit man hører om det. Og konfirmanden rejste sig og holdt den mest fantastiske tale til sine forældre, så alle ved mit bord sagde i munden på hinanden: "Dét kunne jeg fa'me ikke ha gjort, da jeg var 14"!

Tsk tsk.. ungdommen i dag. De er sgu så intelligente, modne og velopdragne. Det er ikke lissom dengang JEG var ung; vi var dælme bare en flok selvcentrerede barnerøve der tog alt for givet.

Nå, men leveren er klar igen, og på fredag skal vi til endnu en konfirmation, og denne gang bliver den ikke appelsinfri, det ligger helt fast. Så kender jeg en kirtel, der skal vise hvad den kan.

Suzy Q
- just slip out the back, Jack

4 kommentarer:

Acq sagde ...

Du er SÅ sej :)

styx sagde ...

ahaha - jeg læste overskriften forkert : "filthy ways to love your liver" - apropos alle de indlæg om afsporede madvaner og udrensninger.

Bortset fra det. Hvilken kirtel bruger du, når du ikke er appelsinfri ? =)

Suzy Q sagde ...

acq: Tak (men nejjegerikk) ;)

styx: Velkommen tilbage!
Nåja overskriften var bare en sjov omskrivning af "Fifty ways to leave your lover", men filthy er faktisk sjovere :D
Ehm.. min lever, da!? Den skal rense, ska' den!

Sooz sagde ...

tak for kommentaren om datteren. Hun var rigtig god med den tale. en stolt mor var man