09 maj 2006

Suzy siger: Drøjt

Jeg ved sgutte hvad der er galt med mig for tiden. Jeg har det som om jeg kører med håndbremsen trukket, I ved. Det er drøjt, ikk. Jeg vil ha' malet mit hus (eller rettere: det skal males, hvis vinduer osv ikke skal gå helt i forfald og koste endnu flere penge i det lange løb) men alene projektet med at få slæbt x antal 10-liters spande med maling hjem er noget jeg kan udsætte i det uendelige.

Når klokken bliver 21 om aftenen er jeg så morderligt træt at jeg knap kan holde mig vågen. Jeg er hele tiden lidt ukoncentreret. I går sagde Sukkermåsen til mig: "Hvorfor er DU sådan en sur kost i dag?" og så måtte jeg sige undskyld - for det var rigtigt nok. Jeg var træt og tvær. Jeg er bare så ked af et eller andet uspecificeret, og jeg ved ikke hvad det er.

Det er sgu nok al den hellige askese der bringer mig ned. Måske trænger jeg bare til en rockkoncert og nogle fadbamser ;)

Suzy Q
- flad - sorry.

8 kommentarer:

fivetosix sagde ...

Du skal holde op med alt det Helse Flip.
Gå ud i haven og riv lidt i græsplænen...Klap dig selv på skulderen og tag en kold Tuborg...Tag et bad og gå ud i livet til en stor fad bamse...Tag Sukkermåsen med og nyd en god middag........Så kan du tænke på siliconefuger når det bliver efterår ;-)

Anonym sagde ...

Kan det være det rekordhøje birkepollental?

susling sagde ...

Jeg er enig med både 5-6 sådan i det store billede men jeg tror anonymous, har en pointe.

Du kan have en allergisk reaktion lige nu. Dine symptomer peger lidt i den retning. Man bliver tung, træt og lidt lammet i hovedet. Som regel kan det klares med noget håndkøbsmedicin - f.eks. Benadryl. Det tager det hos mig. (Jeg flipper helt ved græs)

Anonym sagde ...

Eller er du mon gravid?

Suzy Q sagde ...

fivetosix: Jeg er helt på. På fredag skal jeg som sagt til konfirmation, og selv om det ikke helt kommer op på siden af en rockkoncert, så kender jeg familien og fadbamser, dét blir der i hvert fald. Og dans. Så deeet er godt nok alt sammen ;)

Anonymous: Insisterer du på at blive ved med at være anonym? ;)
Men næh, jeg har ikke allergi. Jeg er blevet udsat for al slags flora siden spæd, og intet går mig på.

Susling: Tak for tippet. Men jeg tror ikk det er pollen.

Anonymous: Så stooooorrrpper du! :D
Nejnejnej, ingen bolle i ovnen.

julie sagde ...

Drøjt - og så 5 dages tavshed. Nu begynder nogen at blive bekymret. Håber konfirmationen i dag liver dig lidt op igen og om ikke andet giver grundlag for en masse sjove familiefest beskrivelser.

susling sagde ...

Suuuuuuuuuzzyyyyyy, hvooooooooooor eeeeeeeer dduuuuuuuuuu? Håber alt er ok! Viiii bliiiiver lidt bekyyyymrede!

Suzy-Hang-Around sagde ...

Haaaaalllllååååå!! Husk dine addicts - du kan da ikke bare sånudenvidere lukke for leverancerne?