29 april 2006

Suzy siger: What kind of leader am I?

Styx' opfordring tog jeg lige testen ovre hos strikketanten.



Hvor er det MÆRKELIGT! Da jeg ovre hos Leto tidligere på året så, at han havde kaldt mig "den milde" var jeg totalt lamslået! De fleste der kender mig vil nok ikke kaste sig over ordet "mild" som det første når de tænker på mig...

Men så igen, nu! Mild - som Abbraham Lincoln !?!? Ud over det der med "victim", så synes jeg jo at det er halv-fedt at blive puttet i bås med AL. Yeah! Der skal da en excentriker til at bære dét skæg og dén hat!?*

Så OKAY - jeg er mild! Jeg erkender det nu. Fra nu af vil jeg forlange af ægtehapseren, at han kalder mig "min due" og "mit blide lam" og den slags; i stedet for hans sædvanlige "Yes, MA'AM, General Ma'am!" og hans latterlige honør når jeg vakler morgengroggy forbi i grim pyjamas, eller hans demonstrative strækmarch i hælene på mig, når jeg giver høflige anvisninger.

Suzy Q
- miaw

*som han så ikke har på på dette billede, men som han plejer at ha' på.

10 kommentarer:

styx sagde ...

hahaha
cute

Suzy Q sagde ...

styx: jajaja. Men det var også kun 18-spørgsmåls-udgaven, så måske er den ikke særlig præcis?

Suzy Q sagde ...

Nu tog jeg den med 27 spørgsmål, og så var jeg Saddam!!! :-/ møgtest.

styx sagde ...

Det bliver da bedre og bedre ;)

Suzy-Hang-Around sagde ...

Jeg var Saddam på den korte test, og postede det derfor ikke, heldigvis fornærmet. På den mellemlange var jeg Mother Theresa, på den lange Bill Clinton. Say what???!

susling sagde ...

Går han strækmarch! Kender overhovedet ikke til den slags, nej jeg gør ej! (Øh jov, hos os hedder det...Jawohl, mein Kapitain...men så der det også en lige højre fra den blide her på vores matrikel - den blide er selvfølgelig mig!) Køsse, køsse, kram på omsorgsmåden herfra..

Leto sagde ...

Du har kant...men du er mild.

julie sagde ...

Jeg er så også Abe. Men det passer nok meget godt, for det der står er jo, at man FREMSTÅR meget mild og god til at mægle - med undtagelse af "the occasional bloody cicil war." Det er i hvert fald lige mig. Jeg tager det ene slag efter det andet, med oprejst pande, og PLUDSELIG går jeg amok!

Anonym sagde ...

Jeg er osse Aben! OG Easy Rider! Passer da meget godt. Jeg er blid og tilbagelænet -lige indtil jeg skærer pikken af folk! *MuHahahahaha*

Suzy Q sagde ...

SHA: Ja! Møgtest!

Susling: Ja han gør, men hårdt presset må jeg jo nok indrømme, at det er lidt sjovt.

Leto: Jamen okay, så. Vil du være min mentor?

Julie: God pointe, dér! Fra moder Theresa til Lundin på 10 sekunder. Hey, det ku være dit slogan?

Anonymous/SøsterLystig: Tror du ikke jeg kan kende dine syge fantasier på skrift?? ;))) :-P