26 april 2006

Suzy siger: Udrensning dag 8

Så er det 8. dag uden kød, mælkeprodukter, sukker, gær, hvede, alkohol, kaffe og andre stimulanser og kunstige madvarer.

Jeg har det rigtig fint nu. Der er lige lidt tjubang i huden i panden og så er der jo psoreasis-udbrud i og bag mit højre øre - men dét kan jeg altså ikke garantere at alle får, på sådan en udrensning :-/ næhnej, det er forbeholdt mig.
Sukkermåsen har også fået uvejr i ansigtshuden *hehe* han ligner en 16-årig knægt, og jeg driller ham næsten ikke...

Jeg savner overhovedet ikke sodavand og slik. Ikke en skid. Men jeg savner kaffe og kylling og smør! Og et glas hvidvin. That's it. Og jeg kan overhovedet ikke spise store portioner ad gangen! Ikke engang to madder til frokost. Kun én. Og så en igen om eftermiddagen.

Har jeg tabt mig? Ikke et gram! Men jeg har ALDRIG tabt mig ved noget som helst så det er der ikke noget nyt i ; ikke Vægtvogtere, ikke Vægtkonsulenter, ikke Atkins, ikke noget som helst har nogensinde fået min krop til at slippe nogle kilo. Og nej, jeg har ikke svært ved at følge en kur, jeg er benhård, men det virker altså ikke. Jeg sværger. Det er derfor cellerne skal testamenteres. Men det var jo heller ikke formålet her, vel, så hold lige op med at pive.

På lørdag og søndag har vi tænkt os at faste - sådan, fuldstændigt. Sukkermåsen gør det hvert år, jeg gjorde det sidste år 1 dag og jeg havde det PRAGTFULDT bagefter. Men i år prøver jeg 2 dage (tror jeg nok). Jeg er lidt nervøs ved tanken, men mon ikke ham ægtehapseren kan presse mig lidt... Han er sgu så helsesund at der er nok for to.

Suzy Q
- detox rules!

2 kommentarer:

susling sagde ...

ydrk....for sundt, mand!

Suzy Q sagde ...

susling: Se du bare at få skrevet din bog-meme, du! ;) :-P