22 april 2006

Suzy siger: Udrensning dag 4

Glem hvad jeg sagde om, at jeg nok var ovre det værste... I dag har jeg haft så ondt i mine ben (kaffeudrensning) at jeg nærmest slæbte dem efter mig, og var nødt til at tage 2 iprener. Oh well... så er man vel ikke i tvivl om, at det er godt at få skidtet renset ud. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan heroinnarkomaner må have det, når de tar en kold tyrker..

I går aftes var det jo fredag, og så ville Suzy have en kage. Så jeg bagte småkager af blendet æble, pære, banan, kokosmel, mandel, hasselnødder, citronsaft og boghvedemel. Ekstasen ville ingen ende tage, og sammen med kornkaffen holdt jeg så fredagshygge i sofaen med et super program på Zulu: kings of comedy.

Takkede bittert nej til vennernes sms om at komme ud og få nogle øl :-/

I dag arbejdes der... og i morgen med. Nøøøøøj hvor er det kedeligt!

Suzy Q
- 16 dage to go.

2 kommentarer:

Acq sagde ...

Du er for sej ;-)

Taber man sig også af sådan en udrensning?

Suzy Q sagde ...

Mnjaaaj.. ikke rigtigt. Men jeg faster 1 dag eller 2 i midten. Faster, lissom i: ingen føde. Man har det PRAGTFULDT bagefter. BAGefter.