21 april 2006

Suzy siger: Udrensning dag 3

3. dag uden kaffe, sort the, kød, mælkeprodukter, sukker, gær, hvede og opvarmet fedtstof, dvs minus stegte ting.

Kaffen er det værste at undvære, og det hårdeste at rense ud. Kroppen er tung som bly, jeg er eddertræt. Og så er der hovedpinen. I går måtte jeg køre hjem fra arbejde kl. 15 pga knaldende hovedpine og i nat og nu er der kaffe-udrensnings-klassikeren: Krampelignende tilstande i læg- og baglårs-muskler. Men jeg er ved at være ovre det værste, tror jeg. Nåja, og så er der hud-skavankerne.. de er lige oppe og blusse op.. og så forsvinder de igen.

Og så gav Lone på arbejdet lige flødeboller til hele kontoret.. mens jeg sad og gloede med savlen rendende ned ad hagen. Sippende lidt pebermynte-the.

I går fik vi løgsuppe, fladbrød og oliven til aftensmad - det var faktisk OK-lækkert :)

Heldigvis skal jeg arbejde hele weekenden, så der er ingen fristelser på plakaten. Det store arbejde ligger så i, at medbringe frokost og aftensmad... det kan jo ikke rigtig blive andet end noget grøntsags-ruskomsnusk med ris. That's it.

Over og ud,

Suzy Q
- 17 to go.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Very nice! I found a place where you can
make some nice extra cash secret shopping. Just go to the site below
and put in your zip to see what's available in your area.
I made over $900 last month having fun!
make extra money