26 april 2006

Suzy siger: Sproglig begrænsning

Samtale med lillesøster i Shanghai her til formiddag:

----------

Suzy Q says: (11:00:39)
Nå, nu skal jeg snart i bad og på job.

Ryo Xiao Li says:
Ja, det skal jeg jo ikke

Ryo Xiao Li says:
Der er åbenbart ingen, der vil BETALE for at se en blond pige som jeg. Men når det er GRATIS, glor folk som besatte!

Suzy Q says:
du har ikke fået noget gig endnu?

Ryo Xiao Li says:
Nix. Men når jeg træner i parken om morgenen, står der som regel 10 mennesker og glaner på mig..

Suzy Q says:
læg en hat ved siden af.

Suzy Q says:
og se om der ikke falder en skilling af ;)

Ryo Xiao Li says:
Njarh... jeg var jo henne på et casting bureau den anden dag
og de tog en masse billeder og jeg gav dem så osse nogle jeg selv havde med

Ryo Xiao Li says:
Inden jeg gik, sagde jeg så til ham, der kunne engelsk:

Ryo Xiao Li says:
"Nu ikke noget med at bruge dem UDEN mit samtykke!"

Ryo Xiao Li says:
Og tilføjede så på kinesisk:

Ryo Xiao Li says:
"Hvis du snyder mig, skærer jeg pikken af dig!"

Suzy Q says:
NEJ

Ryo Xiao Li says:
...Det var nok lidt hårdt

Suzy Q says:
det sagde du ikke!

Ryo Xiao Li says:
JO!

Ryo Xiao Li says:
Jeg VIL altså ikke snydes!

Suzy Q says:
... æh.. det er nok ikke liiiige SÅDAN man for forretningsforbindelser!

Ryo Xiao Li says:
Nej, men det sker bare for tit, at de tager en masse billeder og så ringer de aldrig til een igen, for så HAR de jo billederne!

Ryo Xiao Li says:
Man ved jo aldrig

Suzy Q says:
.. men man kunne jo også vælge at sige: "det ville være fint at blive brugt, men hvis der foregår ting som iKKE er i følge aftalen, så svarer jeg ikke for følgerne."

Ryo Xiao Li says:
Jamen, dét kunne jeg altså ikke sige på kinesisk

Suzy Q says:
Nå, okay.
---------------------------

Suzy Q
- hvis nogen vil mig noget, så kommer min lillesøster (måske) efter jer.

6 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Ha ha ha... tak for grinet. Hun er for sej... når nu hun ikke ka' være andet ;-)

Suzy Q sagde ...

liselotte: velbekomme. Ja *hehe* men jeg ved nu ikke helt om jeg er tryg ved hendes ordforråd! :D

Lars sagde ...

Hun lyder som et godt parti - model, ben i næsen og kinesisk ordforråd til husbehov :-)

styx sagde ...

mumle-mumle - sku' vist ikke have prikket dig - mumle

:-D

Suzy Q sagde ...

Lars: Godt nok er hun smuk, men hun er nu skuespiller-spire og stuntkvinde, eller "stagefighter" som hun vist foretrækker at blive kaldt. Så hendes trusler er ikke helt tomme ord ;)

styx: hehe prøver du at få min blonde søster til at overfalde dig? ;)))

Pedrsn™ sagde ...

JOvJOv .. hun er da sej.. Syntes det var en jättegod replik hun fyrede af - Ikke så megen diplomati - NO monkeYBusiness! Hun skal nok blive husket på det casting bureau - og blive hevet op af skuffen når de mangler en til at spille hardcore skandinav Chica i en John Woo film.. jØPS ;)