06 april 2006

Suzy siger: Raconteurs - HURRA

Eiiiii jeg har helt glemt at fortælle at jeg har hørt Jack Whites nyeste påfund "The Raconteurs"! For filan da! Nå, men det har måske noget at gøre med, at jeg ikke husker så meget fra selve aftenen. Jo, hyggelig og lækker-lækker middag, masser af musik, snak og snak. Og så en flaske cognac. Og det næste jeg husker er, at Sukkermåsen finder mig ude på toilettet og tørt konstaterer: "Nå. Nu skal Suzy vist hjem" hvorefter festen var slut for mig, lights out.

Men INDEN alt det havde vi hørt Raconteurs vinyl single et par gange - det er FEDT mand! Og tjek for guds skyld hjemmesiden ud, mere oldschool bliver det nok ikke. HAHA! Der kommer en plade 15. maj. Jeg vil købe, købe, købe.

Suzy Q
- jeg vil være voksen. Hvad med nu? Ahr....

4 kommentarer:

fivetosix sagde ...

Lad nu være med at blive voksen for tidligt. Så skal vi bare trækkes med foto's af din aftensmad ;-)

Acq sagde ...

Hør her Suzy-tøsen, uden sammenhæng til det her indlæg, har en meget klog kvinde sagt det her til mig for ganske nylig:

"En anden dag, måske meget snart, sidder du og griner og tænker "det her er skønt!"
Når det ser sortest ud skal man TVINGE sig selv til at HUSKE (for man kan jo ikke føle det) at livet er omskifteligt.
At du havde en rådden dag i dag gør, at i morgen, som måske bliver halvgod, tager sig bedre ud end den måske er :)"
Knus, søde!

Ulla sagde ...

Ja, de er for cool, de der Raconteurs. Barometeret (ja, jeg lytter stadig til Det Elektriske Barometer selvom jeg ikke er teenager og hvad så?!?) testede dem i søndags. Tres nice!

Suzy Q sagde ...

acq: Very clever, and very nice :) du har jo ret.

fivetosix: Jeg lover at jeg aldrig tar billeder af min aftensmad. Det er som regel blendede grøntsager, og det er UGLY ;)

ulla: jep! uhhhh man glæder sig til album, ikk??