07 april 2006

Suzy siger: Mere forår i haven



På dage som i dag, hvor jeg er blytræt og ikke særlig stolt af mig selv og min person, er det helt OK bare lige at gå ud i haven og se, hvor heldig jeg trods alt er. De her blomster vælter bare op ad jorden på min lille matrikel, og selvom jeg ikke har et klap forstand på haver, eller hvordan man passer dem, og bliver helt træt ved tanken om alt det, der skal gøres snart derude, så bliver man alligevel kisteglad over, hvor omhyggeligt de tidligere ejere har plantet og sået; og så priser jeg mig lykkelig over, at det netop var hér vi slog til og satsede alle kreditforeningens penge. Det er det hele værd.

Suzy Q
- lille og træt.

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Og for dig må det da være rart at du kan sidde i skyggen af alle de blomster.

Suzy Q sagde ...

jeg fatter ikke at du overhovedet TØR... :D