20 april 2006

Suzy siger: Lorte-historie

Så ligger vi i dobbeltsengen i går aftes, med kun en natlampe tændt.

Sukkermåsen: "hehe bassisten fortalte en god historie i øveren i går".
Mig: "Hm."
Sukkermåsen:"Fnis fnis, ja det var HAHR HAHR.. altså, hans kærestes veninde havde endelig fået scoret drømmefyren, som hun havde gået og gloet efter længe. De har en hed nat sammen, alt er perfekt, der er virkelig kæreste-potentiale i luften".
Mig: "Hm-hm..."
Sukkermåsen:"Hør nu efter!"
Mig: "Jaja, jeg hører jo efter!"
Sukkermåsen:"Okay, så om morgenen, ikk? Så siger fyren: "Jeg skal gå tidligt, men du kan bare stå stille og roligt op. Jeg lægger en extranøgle til dig, så hvis du gider at låse når du går, og smide nøglen ind ad brevsprækken". Så hun vågner lykkelig, står op og tar lidt at spise, og skal så på toilettet og lægge en dej..."
Mig: "NEJ. Ikke en af DE historier, skat, Please!"
Sukkermåsen: "Hahaha jo hør nu: Hun laver så bummelum. Kæmpebummelum. Den er så stor at hun kan ikke skylle den ud. Hun panikker, ved ikke hvad hun skal gøre, den kan jo ikke ligge dér når han kommer hjem. "Så jeg må jo ta' den med mig" tænker pigen."
Mig: "NEEEEEJ nej nej nej, jeg vil ikke høre mere!!" [lægger hovedpude over øre]
Sukkermåsen: [river hovedpuden af igen] " jo jo hør nu... "
Mig: "Nej det er garanteret noget med at hun lægger den i tasken og så er den ud over det hele.."
Sukkermåsen: "Nejnej"
Mig: "Ahhrr så er det noget med .. nej jeg vil IKKE VIDE DET!"
Sukkermåsen: "Hvorfor gætter du så!!?!?! HAHAHAHA nej det er ikke som du tror, hør nu:
Hun finder en Netto-pose i køkkenet, vender vrangen ud på den, stikker hånden i den, og fisker kæmpebummelummen op - du ved, lissom med en hundehømhøm-pose".
Mig: *skriiiiiig* "neeeeeeeeeeeeej ikke mere!"
Sukkermåsen: Hun stiller posen fra sig i entreen, mens hun skriver en rigtig sød seddel til drømmefyren, tak for i går, det var fantastisk, håber vi ses igen, osv osv. Så lægger hun sedlen på gulvet, fjumrer lidt med nøglerne, går ud i opgangen og låser døren, smider nøglerne ind ad brevsprækken...."
Mig: "NEEEEEEEJJJJJ hun har GLEMT POSEN DERINDE?!?"
Sukkermåsen: "... og tænker: "Fuuuuuuck!" .. for hun har glemt posen inde i entreen, ved siden af sedlen, og nu har hun ingen nøgler" HAHAHAHAHAHAHA
Mig: HAHAHAH ih hvorfor forTÆLLER du mig den slags SKRÆKKELIGE ting!?!?"
Sukkermåsen: HAHAHAHAHA *hulker af grin* hold kæft hvor er det ærgerligt mand! Hun hørte aldrig fra ham igen! Prøv lige at forestille dig hvad han har tænkt, når han kom hjem til sin entré. Så ligger der en seddel... hahahaha, og hvad faen her lugter af lort, og så står der en pose.. hahahahahah
Mig: Hold nu OP. Nu kan jeg ikke sove! Jeg må ikke VIDE den slags! .. Ih.. det er garanteret bare en af de dér vandrehistorier!
Sukkermåsen: Jajahhh... det kan da godt være.Hahaha den er lisså god i dag, som den var i går *flår sig af grin*
Mig: Hold nu mund *kluk kluk* og sov! :D

Suzy Q
- forpint frue.

9 kommentarer:

Mie sagde ...

hæhæhæhhæææ... jeg syn's altså osse, den var sjaaw :-))

Come on, Suzy - du må da kunne huske, hvordan det er at stå alene op "første gang" i den udvalgtes hjem....? Det er en meget mærkelig følelse, remember!! Så stakkels, stakkels pigebarn :-)))

Åååhhh, griner stadig...

Sille sagde ...

Jeg ruller også rundt her...haha...det var sgu et skønt formiddagsgrin.
Tak for det....men ja, stakkels pige!!

Suzy Q sagde ...

mie: ja det er rigtigt.. det er SÅ synd.... hahaha

sille: velbekomme :)

Uden Relevans sagde ...

Akja vandrehistorier er der nok af.

Anonym sagde ...

jeg blev en gang nødt til at smide en (min!) lort ud af badeværelsesvinduet hos den fyr, jeg var på date hos. Den var netop for stor til at blive skyllet ud, så jeg måtte fiske den op (m. wcpapir) og kyle den ud (fra 7. etage). Vi blev aldrig kærester - men så kunne jeg da i det mindste ikke skyde skylden på lorten...

af gode grunde anonym

Suzy Q sagde ...

HAHAHAHAHA :) den slags skér altså.. ak ja...

Flippa sagde ...

Sikken en vidunderlig historie! Den har jo det hele: sex, ydmygelse, desperation, forlist kærlighed og afføring.
Åh, den hjalp på humøret!

Pedrsn™ sagde ...

hahAHAHA.. det var sgu sjov.. for dælen da. - ska man.. så ska man!!

Og hvilken snarrådighed sådan resolut at ta hånd om pølle og enten smide den ud af vinduet, eller bare lade den blive nede i posen, til en anden god gang!.

Ulla sagde ...

Hvem er så den længste lort i kummen?