21 april 2006

Suzy siger: Hvad skuer mit øje?

Sukkermåsen havde Suki med til et gratis 20-punktstjek hos Suzuki på Amager, i dag. De har jubilæum eller noget og så havde de sådan et tilbud i tilbudsavisen. Sukkermåsen elsker at spare en klink hist og her, så han klippede ud og meldte Suki til. I dag var så dagen. Min søde bil kørte rask og tappert af sted i morgenregnen, men kom hjertensskærende slukøret tilbage og lugtede af brændt gummi og med en skole/hjem-kontaktbog FULD af bemærkninger.

"Der var så meget galt, at mekanikeren sagde, at det dér; det kunne de sgu ikke gi' en pris på" rapporterede min mand. Hrmf. Bagefter hylede bremserne, og det gjorde de altså ikke FØR de var hos den onde mekaniker! Nåhrrr jeg trøstede min lille mishandlede bil en smule.

Nå.. men det var jo sødt af Sukkermåsen at han gad at få den tjekket. Så vi kører på arbejde og jeg sætter ham af på vejen for at køre videre, og næppe er han steget ud førend mit falkeblik fanger....

JA - ganske rigtigt:Formastelig Vitamin-emballage (der "aldrig" bliver glemt)
- nu også i bil!





Det må være prisen for at få kørt bilen til mekaniker kl. 8 om morgenen. Taget totalt med røde hænder. HA! Han ta'r sig heftigt betalt. Der blir så totalt meget skuldermassage til mig i aften ;)


Suzy Q
- Y'onor, I rest my case.

2 kommentarer:

styx sagde ...

kan man få navnet på det der umærkede præparat for bedre liv, som falder af alle steder ? :-)

Suzy Q sagde ...

styx: det hedder "lifepack" og er fra Pharmanex. http://www.pharmanex.com/cgi-bin/imweb/imerge/editorial.do?contentID=dk.px.homepage&mktId=5131&lang=da
(brug hele linket - og det er langt)
Sukkermåsen tar navnet HELT bogstaveligt; han tror han dør hvis han IKKE tar det ;)