04 april 2006

Suzy siger: Hokus Krokus?

Det vælter op med krokus i min, undskyld: VORES have. Jeg tror de prøver at fortælle mig noget - fx: "Vi er mange der er orange!" eller noget i den stil..















Men hvad er det her for en?


















Der er også mange af dem.


Min mama var kommet godt til Shanghai - dvs hun havde kastet op det meste af natten. Og hun havde følt det extra belastende at gøre det i total-dopet tilstand - jeg havde givet hende 2 af mine sovepiller... Undskyld at du kastede op i din vandflaske, mor. Jeg ville da også ønske at du havde været mere vågen og mindre omtåget.
NÅ - men det er altså vildt at jeg kan tage min mobil, vælge min søster i telefonbogen, ringe op og få fat i schwess i Kina: "Hej! Vi står lige på grøntsagsmarkedet! Vi er ude at købe lidt ind til i aften" og jeg kan høre min mor i baggrunden. Jeg har LIGE vinket til hende i lufthavnen!





Suzy Q
- floraignorant

6 kommentarer:

Sille sagde ...

Ihhh det er forår :o) også selvom det sner lidt indimellem...eller det har det gjort på min kanter idag ihvertfald..

Og aajjj Suzy hvad er det du har gjort ved din mor altså...haha...håber hun er kommet sig...

Suzy Q sagde ...

sille: JEP! det er nemlig forår! Om få uger går vi og råber til hinanden: "Kom ud med kødet, grillen er varm!"
Mht mor.. tja, ingen ved hvorfor hun blev syg, men bare at det var vældig upraktisk at være mega-groggy mens man ørler. Rigtig ærgerligt! :-S

fivetosix sagde ...

Jeg tror at foto nr. 2 er en stedmoder blomst i forklædning, det er en rigtig mor der ørler på vej til søster ;-)

julie sagde ...

De blå er iris. Dværg eller mini eller sådan noget, men helt uden tvivl iris. Jeg ved noget om den slags.

Uden Relevans sagde ...

det er opiumsvalmuer DEA er på vej!

Drugs Enforcement Agenscy (men det vidste du jo godt)

Suzy Q sagde ...

Julie: Dværg iris? Den er købt, tak Jules!

Morfar: you wish!