30 april 2006

Suzy siger: Faste dag 2 - II

Pyha.... nu gider jeg altså ikke mere. Ikke at der er noget galt, jeg har det fint, men jeg trænger bare hele tiden til noget mad. Og jeg er ved at være lidt slap i koderne.. brugte for mange kræfter i haven i går, så der er ikke så meget tilbage til i dag.. Jeg fik dog plantet roserne! Nu håber jeg så bare at de gror, og at skvalderkålen har givet op.

Sukkermåsen ligger på sofaen med bøffer på og ser sort/hvid krigsfilm på hans elskede TCM channel. Han burde nok have været countrysanger... I ved, de gode gamle dage åhhhh.. dét var tider! Hehe det minder mig om den sødeste forsamlingshus-humor "Ved I hvor mange der skal til at skifte en el-pære"-vits:

Spørgsmål: Ved I hvor mange countrymusikere der skal til at skifte en el-pære?
Svar: Der skal FEM til!
Grund: 1 til at skifte pæren, og 4 til at skrive en vemodig sang om, hvor god den gamle pære dog var.


En sidste ting -jeg burde vaske bilen. Men nu regner det og jeg er øm i hele kadaveret fra have-strabadserne. Og hold KÆFT hvor jeg glæder mig til i morgen tidlig når jeg kan/må spise mad igen. Eeeeeeeej, fantaserer allerede om hvad jeg skal ha'... Uhm banan og havregryn... et festmåltid!!

Suzy Q
- går ud og vasker den bil. NU!

Ingen kommentarer: