07 april 2006

Suzy siger: Elsdyr - igen!?

Det er altså totalt bizart, men nu har jeg drømt om elsdyr igen. Denne gang var de overalt i Nyhederne og TV-Avisen - fordi der pludselig var mange af dem, tror jeg nok. I min supergroggy nat-tilstand tænkte jeg atter engang, mens jeg vaklede ud mod toilettet: "Det her skal jeg bare huske, det er VIGTIGT mand. Vigtigheden af de elsdyr-tyre er totalt underbygget nu hvor de har været nyhedsstof". Og endnu engang vågnede jeg og tænkte: "NEJ, din tosse!"

HVORFOR!? Hvis det er mit indianske medicin-dyr der har meldt sig på banen, så må jeg altså indrømme at jeg nok havde forestillet mig noget liiiiidt mere glamourøst, eller graciøst, i det mindste. En smuk hest, eller en elegant kat, eller noget.

Ikke en freakin' Moose. Elk. Elg. Elsdyr. Med bøvet kranieform og lange tynde knoklede ben, og dun på geviret, og ruller sig i tis inden den parrer sig. Tsk tsk. Hvor er den flagrende sorte manke? Hvor er den silkebløde pote og de sigende øjne? Næh. Jeg får bare en drøvtygger.

HER er den, magelige krapyl.

Suzy Q
- klove i stedet for hove

2 kommentarer:

Ulla sagde ...

Ehm, jeg kan godt høre (dvs læse) at dette måske ikke er det mest velvalgte tidspunkt, men... Jeg har i flere år haft en "ting" med elge. Jeg synes bare de er SÅ nuttede. Alle deres legemsdele e helt ude af proportion. Alt for lange tynde ben, underlig snude og de der ører? Nåååårh... Jeg tror dog nok jeg er kommet mig over det nu.

Alligevel synes jeg nu ikke det er pænt af dig at være sådan efter de stakkels nuttede dyr. De kan jo ikke gøre for hvordan de ser ud, vel? Eller at de er drøvtyggere, vel? De har garanteret også følelser som bliver krænket. Eller... Åh, godt det snart er weekend, min hjerne funker ej mere. Undskyld for al denne vrøvlen... UNDSKYYYLD!!

Suzy Q sagde ...

ulla: Det er okay. Men fjollet, dét er den :D