09 april 2006

Suzy siger: 200.000 nu, tak

Kære Lotto-gud/-administrator

giv mig 200.000 kr, please. Jeg skal have lavet køkken, soveværelse og have malet huset udenpå og have lavet belægning både foran og bagved huset. Jeg SVÆRGER at hvis jeg får dem, så gider jeg godt gå igang med projektet og jeg HAR regnet på det, og jeg vælger IKKE de dyreste løsninger; jeg kan GODT holde budgettet på 200 kg, please hvis jeg bare får dem. Og der ér plads på kontoen - det er ikke sådan at når de ankommer, så føler de sig uvelkomne fordi der ikke er plads. Der er masser af plads, og de skal heller ikke stå og kede sig, de kommer i spil med det samme. De får det godt hos mig.

Det må være fordi jeg ikke har beskrevet projektet omhyggeligt nok, at I også i denne uge valgte at forbigå min tredobbelte ansøgning.

Jeg lover, jeg er SÅ klar! Bare kom med dem. Det er jo ikke som om jeg kræver milliarder eller noget, det er KUN 200.000,- jeg beder om. Okay, hvis I skulle kunne forudse, at jeg får brug for lidt mere, så send endelig lidt ekstra med. Altså, det skal jo heller ikke gå galt pga min uvidenhed, vel? Og hvis I har det store og forkromede overblik, så ved I jo nok bedre. Så hvis det nærmere er fx 300.000, så er det også i orden, det skal heller ikke være på dén måde.

Og jeg tror egentlig også at der kunne følge store personlighedsudviklende opgaver med pludselig at blive meget velhavende. Jeg er villig til at påtage mig de opgaver, hvis I synes at I vil teste mig i dén retning; altså ved fx at bebyrde mig med 3-4 millioner. Det er et meget stort ansvar at tage - men et som jeg gerne vil påtage mig - at udvikle sig til at kunne håndtere så massiv en velstand. Jeg tror ikke at jeg vil bukker under for presset.
Men hvis I synes noget andet, så prøv mig endelig.

På forhånd tak,

Suzy Q
- entrepreneuse in spe

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg tror at den rigtige Gud hun er sur over at du er så blasfemisk...

Suzy Q sagde ...

Moffe: Blasfemisk? hvordan? Gud lavede pengene, så Hun må da hylde at jeg har taget konceptet så fint til mig? :)

fivetosix sagde ...

Hvis gud syntes at vi skulle have penge, så ville han smide dem ned som manna. Lige som det forholder sig således at hvis gud mente vi skulle flyve, så havde han jo ikke opfundet toget ;-)

Suzy Q sagde ...

fivetosix: Der er masser af penge i omløb, de skal bare finde vej til mig :D