19 marts 2006

Suzy siger: Nåhhh ja..

.. så er det vel heller ikke værre. Tag lige en sok og stik den ind i den dér store kværn, Suzy Q.

Efter en nat på sovepiller (og kun 3 timers søvn) stod jeg op og tog 2. dag på fag-konferrence uden så meget bøvl. Sled som en lille okse uden at pive, og det var hamrende interessant. Hvad havde jeg egentlig forventet..? Jeg kendte jo næsten ingen, og kan vel også klare mig uden barnepige ;)

Nogle gange hjælper det at justere sine forventninger. Det er jo i bund og grund vores egne forventninger der er ansvarlige for vores skuffelser. Når man går helt åben ind til tingene, uden på forhånd at ville bestemme hvordan det hele skal spænde af, ser man bedre de glædelige ting der er at opdage.

Men for sagomel hvor det trækker tænder ud at arbejde 2 weekender i træk, og med en fuld uge ind i mellem.. Pyh. Mandag morgen venter, og en fuld uge forude.

Da jeg kom hjem i dag havde Sukkermåsen knoklet i krybekælderen med isolering, vasket bil, vasket tøj og støvsuget. Se dét er bare luxus at komme hjem til! Jeg blev simpelthen så glad.

Og efter en rundfart til alle bloggerne ser jeg, at det går superlækkert rundt omkring! Så nu er der kun smil og sand i øjnene tilbage. Jeg må ind i høkassen hvor jeg har tænkt mig at knalde alle de brikker der kommer indenfor min rækkevidde.

God søndag aften til alle!

Suzy Zzzzzzzz

5 kommentarer:

Liselotte sagde ...

- og i lige måde, men der er sikkert slut for dit vedkommende, så go' mandag! ;-)

fivetosix sagde ...

Godt gået. Og HURRA for din sukkermås :-)

Suzy Q sagde ...

liselotte: ja, nemlig. Hovedet nåede ikke engang at ramme puden ;)

fivetosix: Helt enig :)

Suzy Q sagde ...

liselotte: ja, nemlig. Hovedet nåede ikke engang at ramme puden ;)

fivetosix: Helt enig :)

H.M.Ulla sagde ...

Du er blevet udfordret. Giv os dine 4. :o)