24 marts 2006

Suzy siger: Nej. Bare nej.

Eketarina har gang i noget godt, omkring hvordan hun kunne finde sig et dansk efternavn.
MEN i stedet for den maskuline linie, så som "Hansen" eller "Jensen" så ville hun finde på noget mere kvindeligt og fx hedde "Katrinesen" eller "Susannesen" til efternavn.

Jeg var LIGE ved at lægge en kommentar hvor jeg ville foreslå mit eget navn som efternavn på dén måde. Men heldigvis fik jeg stoppet mig selv inden jeg fik skrevet

"Suzy Q-sen"

Man forstår det, når man udtaler det. Det skal du ikke gøre, Eka. Nej.

Suzy Q
- nej, vel?

9 kommentarer:

Acq sagde ...

hahaha... Du er sgu da også så sippet, Suzy!

fivetosix sagde ...

Ha - Ha !!!
Havde engang en kollega der hed Stålem til efternavn.
Vi jokede lidt med om han kæreste måske hed Markussen til efternavn.
Og hvor vi skulle ligge trykket i udtalen ;-)

Suzy Q sagde ...

acq - JA! jeg er en skabs-snerpe!

fivetosix - hehe da jeg var telefondame var der en af brugerne der hed Horney til efternavn. Vi vidste aldrig heeelt hvordan vi skulle udtale det.
"Vil du lægge en besked til.. Hr.. eh.. Horney?" *fnis* óg folk i den anden ende af tlf'en troede jo altid at de havde hørt forkert, og sagde derfor "Hvem?!?!" .. På den igen.

Leto Badabing badabing Booom sagde ...

Er det her jeg skal gå til bekendelse og sige at mit efternavn "Badabing" også er navnet på stripjointen i Sopranos. Se hvis jeg nu var indehaver at den joint, og Suzy Q-sen kom for at søge job, så ville du blive ansat på stedet.
Det er jo en sjældent set match...

Suzy Q sagde ...

Leto: Så ville jeg sige jatak, for jeg trænger til et jobskifte :) men stakkels kunder i dén joint hvor jeg skulle strip-danse.. :-S

Suzy Q sagde ...

Leto: Kunder på stripjointen hvor Suzy stripper:
"WOW! Low-hangin' mammary glands INCOMING! Duuuuuck!"

Kontrolpigen sagde ...

Så tænk, hvis du hed Lucy Q... :-)

Kh KontroltøSEN (allerede et sen-navn)

Suzy Q sagde ...

KonTROlla dog! :D

ekaterina sagde ...

;-) Q-sen, det er for sjovt :-)