02 marts 2006

Suzy siger: Limbo

Jeg er her stadig. Jeg er bare fuldstændigt i stilstand.

Der skal ske nogle forandringer i mit liv. Jeg skal finde ud af, hvad mit arbejdsliv skal gå ud på, fremover. Men jeg
1) har virkelig svært ved at definere hvad jeg har lyst til og
2) når jeg finder på noget, jeg har lyst til, så tør jeg det ikke. Så vil jeg hellere blive i det gamle, sikre job jeg har nu.

Nu har jeg bare fedtspillet så længe, at jeg må indse at "Den Går Ikke, Granberg"! var en overskrift med sandheder for generationer. Jeg skal videre. Og jeg er KLAR! For mig er det åbenbart bare et lidt længere forløb med noget indre arbejde, der skal klares. Jeg er nemlig en ret vedholdende (nogle kalder det stædig *pffftttt*) person normalt, og det huer mig ikke sådan at "give op".. Men at blive ved i denne situation ville være at være decideret opgivende, og det har jeg slet ikke lyst til. Så der må ske noget nyt. Brrrr.. håber jeg har mod til det!

Jeg skal bare tjene pengene, skejserne, moneterne; minimum indtil 1.7. - så jeg må liiiige bide tænderne sammen, for husstandens (og dermed min egen) skyld.

Det kan jeg også godt.

Suzy Q
- stadig i tænksomt mode.

4 kommentarer:

Carina sagde ...

Selv om skejserne skal tjenes kan du vel godt søge noget andet?????
Om ikke andet så kan du få afprøvet dit værd på markedet og øve dig i samtaler.
Skulle det rette dukke op jamen så kommer du vel også til at tjene penge der???
God fornøjelse

Suzy Q sagde ...

Carina: udmærket ræsonnement, der er bare det ved det, at jeg dælme ikke får nogen job nogen steder, så jeg er nok nødt til at starte from scratch - og gå selvstændig. Det er dér skoen trykker.

Carina sagde ...

Ahhh derfor.

Pedrsn™ sagde ...

Awue - det sutter da totalt.. Med mindre man har total selvstændig iværksætter drøm gemt et sted.. sammen med den store kassekredit og evner udi debitorstyring, indbetalinger og rykkerprocedurer.... blaaaaawr... ;) harhar.. eller nowet :)