02 marts 2006

Suzy siger: Limbo (lower now)

Jeg har aldrig været i tvivl om, at Vor Herres mening med mit lille kiksede liv er REN UNDERHOLDNING...
.. men nu synes jeg at det begynder at udvikle sig til en FARCE.

Jeg er GAL.
Jeg er VRED.
Jeg er KED AF DET.
Jeg er RASENDE.

Og jeg GIDER IKKE snakke om det. For jeg er også UMULIG. Hvis jeg havde en hund, så fik den et los lige nu.

Jeg har været i H&M prøverum, ja, for den sags skyld HVILKET som helst freakin' prøverum.

Det var IKKE en succes. Jeg endte med ømme skuldre, ømme fødder øm lænd, og 4 stykker tøj som jeg ikke har prøvet endnu. Jeg gik bare efter det STØRSTE.

Og BARE lige for at I ikke skal sidde og tro, at alt er lallende lykkeligt her i husholdningen; at bare fordi min mand er sjov og sød og rar det meste af tiden, så går der harper igang når han træder ind ad døren; at vi spiser sammen i stearinlysets skær hver aften, og aer os igennem meningsfulde samtaler forever and ever - NEJ:

I morges blev vi UVENNER. Han var en IDIOT. Han kunne RENDE OG HOPPE, kunne han.

HAN SLOG MIN BIL!! Han slog Suki!?!?!?

Det er jo ikke fordi vi lissom MANGLER at flere ting GÅR I STYKKER på den; og jeg er selv MEGET øm om den bil, vasker, pusser og nusser om den. Kører forsigtigt, ser mig for, behandler den med ømhed. Har selv betalt den kontant ud af surt optjente sparepenge.
Så kunne det FANDME lige passe at nogen andre skulle komme og volde løs på den, fandme NEJ.

Nu vil jeg gå ud i køkkenet og kæle med en porre. Giv mig 5 minutter, så har jeg HELT SIKKERT taget 10 kg på af dét! Bare rolig!!

Suzy Q
-nogetsåEDDERsplintrende.... !"#€%&/(
(jaja, vi er gode venner igen, ikk)

5 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Ey Mulle tag det roligt, kom over til banden og hold fast et par sekunder, vi tager lige en timeout ikk?

LaQuack sagde ...

Det her er muligvis totalt malplaceret taget dit humør i betragtning, men fååhårk, hvor var den sjov :D

LaQuack sagde ...

..."og aer os igennem meningsfulde samtaler forever and ever"

Hvis jeg engang møder en af de der mænd, så vil jeg på en eller anden måd, med din tilladelse s'føli, skambruge den.

Suzy Q sagde ...

Morfar: okay jeg holder i banden.

Laquack: Tak. Det var nok også lidt over-the-top skrige/ sjovt/ surt ment, i virkeligheden. Når man er umulig, så er man umulig.

Pedrsn™ sagde ...

nårh!! men porepetting er da ikke det værste du ku kaste dig over.. ahem dér ;)