02 marts 2006

Suzy siger: Limbo (how low can you go)

... og som om DET ikke var nok, så har jeg også helt glemt at fortælle, at i fredags, da jeg var ude og have det sjovt? Der stod jeg og snakkede friskt om lidt rockmusik med en kollega og jeg siger så: "hey kender du G Love & A special Sauce?" Nej det gjorde han ikke. "Nå " siger jeg "jeg så dem på Loppen i 1991, hold kæft hvor var de fede"!
Hvorefter min kollega siger "Da var jeg 10 år". Der opstår en kort kunstpause og jeg forsøger at snakke lidt videre om det band, og så siger kollega, med en misbilligende og undrende rynke på næsen: "Hvor gammel ER du, egentlig?".

*suk* jeg svarer sandfærdigt "34" og kollega siger overbærende med stift smil "nå, det er da ikke så slemt" og lyver så vandet driver.

OG JEG VAR BARE TUDSE, JEG VAR. JEG FØLTE MIG SOM FUCKING
HIGHLANDER!
En FREAK der har overlevet i flere generationer, og som konstant er lidt bagud, forældet og kikset. Og med langt fedtet hår og grimt tøj og DÅRLIGE karrierevalg.

Suzy Q
- fucking Highlander

*puste stønne* Nå. Nu er jeg vist færdig.

3 kommentarer:

Overgangspaven sagde ...

Det der ville være sjovt, hvis din årsunge af en kollega var gammel nok til at vide, hvad Highlander er.
Jeg kan godt huske G . Love and Special sauce. Der var et nummer på en Zoo -cd. Eller skal vi så langt tilbage i tiden, at det var en Wild-cd?
Måske vi bare skal være taknemmelige for, at det var efter cd'ens opfindelse...
hilsen paven 28½ år

Acq sagde ...

Prøv at vende den om: Hvor ung og uerfaren tror du ikke din kollega følte sig?
...og så synes jeg personligt at 34 er den perfekte alder! ;-)

Suzy Q sagde ...

Paven: Kun otteogtyveethalvt - virkelig? og De husker G Love?? Han var kræs, KRÆS.

Acq: nåhhhhrrr så det syns du??? :)) hvorn ka DET mon være?? Nå okay så.. Så prøver jeg lidt igen.