16 marts 2006

Suzy siger: Kone igen

Efter et frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrustRERENDE møde på min arbejdsplads i dag kørte jeg hjem og åd en makrelmad, drak en kop decaf og tog en lur. For FANDEN hvor kan de dog sætte mit pis i kog. Jeg kan ikke finde ud af om det er mig der stiller urimeligt høje krav, eller om virksomheden virkelig rummer dette lands største sjuske- og nasserøve. *grrrr*.

Sukkermåsen ringede fra Nice lufthavn, hvor der var gode 5 timer til hans fly gik. Han lander i Kbh sent i aften og deler en taxkaduha' med en medrejsende. En lækker dulle, måske? Hm... Nå, lidt sjov skal han vel ha' lov at have.

"Jeg glæder mig til at sove længe i morgen" sagde han. "Æh.... " måtte jeg sige til ham.... ".. mine forældre kommer altså i morgen kl. 9.30". Nå okay, det vidste han jo egentlig godt.

Daddy Cool tager et helt læs brænde med til Suzy's brændeskur *yes!* og så tager vi med Moar på den Kinesiske ambassade i Hellerup; der var en masse engelske formularer og noget kinesisk bureaukrati at slås med; hun skal nemlig en tur over til Shanghai og besøge vores lille søster. Sejt, ikk? Hun ta'r lige en tur til Kina - alene. Daddy ain't the travellin' kind.

Når vi kommer tilbage skal vi have noget frokost og ha læsset brændet af - og SÅ skal jeg være alene med min mand. Han skal formegentlig sidde i en bære-sele på brystet af mig hele aftenen, hvis jeg kender ham ret :D Jamen det er jo fordi jeg skal være væk hele weekenden, til den dér fagmesse, remember? Det falder lidt oven i hinanden alt sammen, men der er ikk noget at gøre ve'ed.

Nu nyder jeg min sidste aften alene, oh yeah, zapper som en sindssyg, ryger, drikker hvidvin.

Og åh nej, nu har han lige ringet igen og fortalt, at flyet er en time forsinket. Så bliver det mere end midnat før han er hjemme... stakkel. Jeg må prøve at holde mig vågen.

Suzy Q
- just a-waitin'

Ingen kommentarer: