11 marts 2006

Suzy siger: Græsenke 1

Pivpiv.. så er min Sukkermås blæst til Provence på arbejde indtil torsdag.

Jeg skal så selv arbejde non-stop, så jeg når såmænd dårligt at blive ensom.
(Hey, you're not helping here!! Work non-stop!?)
Ja, man kunne jo også have håbet på at have dagene booket op af venner, veninder, fest og farvelade.. Men altså: Nej. Jeg tror sgu at han i al blond og uskyldig hemmelighed har ringet til min vagtplanlægger. De to kører mig jernhårdt.

Heldigvis efterlod han en lille afskedsgave, så jeg ikke glemmer ham lige foreløbig :-D



Suzy Q
- den vedholdende type

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Ved du hvad... der er bare SÅ kedeligt i Provence lige nu (not), så du skal slet ikke være ked af, at arbejdet kalder forude. Man skulle jo nødig komme til at kede sig...

- go' lørdag :-)

Suzy Q sagde ...

Liselotte: Tak :)
Ja-ha'er, jeg er også helt enig i at Provence bare er hamrende kedeligt lige nu.. Ja det er så.. *snift*