29 marts 2006

Suzy siger: Godt brugt.

Ja der kommer ingen skarptsynede betragtninger her, jeg er alt for træt. "Det PLEJER der da heller aldrig at være" kan jeg høre de frækkeste af jer sige... Utroligt at I tør. I står lige til en Olfert i mit regnskab. Men *hehe* nejnej, så HELLER ikke i dag.

Skulle lige til et lille møde på arbejdet kl. 11 - ca en times varighed. Så RØG jeg bare ind i en stime af møder og til sidst endte jeg i et lokale på 6 kvm og ingen vinduer, i en særdeles overophedet diskussion, ingen ilt og ingen vand og alt sat på spidsen. Pludselig var kl. 16.30.

Jeg kan selvfølgelig ikke gå ind i sagerne her på bloggen, men for mig personligt kunne al virakken godt snart komme til at få betydning på mit liv. Det er også fint, den ene eller den anden retning - bare ikke mere stilstand. Så, det er fint.

I aften skal jeg flade ud, have styr på mit bedste arbejdstøj (mig + tøj = probleeeem!) og pakke en lille taske, for de næste to dage, tordag og fredag, er jeg på projektlederkursus-internat. Et af den slags djævelske arrangementer, hvor der er undervisning til kl. 22 om aftenen. Inden da skal jeg have udfyldt sådan en lidt bøvet "personlighedstest" så de kloge hoveder kan putte mig i en kasse. Der er bare ingen, gentager: INGEN af svarmulighederne, som jeg har lyst til at vælge. Er jeg virkelig så underlig!?

Nå.. Men lige nu er jeg iført bilka-habitten og er så bly-træt at mit hoved er helt varmt, nakken stiv og øjnene fulde af grus. Jeg må hellere se at få styr på den der tøj-ting inden jeg dratter omkuld i fifaen. Det høvler rundt i vaskemaskinen as we speak, for jeg har jo kun 4 beklædningsgenstande som jeg gider at gå med.

Like you care ;) I er jo allesammen så superlækre og moderne og up-to-date i jeres garderober. Jeg har nok verdens mest velklædte læsere - og det er bare dejligt!

Suzy Q
- træt, men i høj efterspørgsel :) åbenbart.

PS - jeg tager jeres tavshed omkring manchetknapperne som høflig tavshed udfra devisen at "hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man tie stille" osv. Men HA! Fødselaren kunne godt lide dem (påstod han). Og jeg tror ham. (Næsten).

8 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg kunne nu godt lide dem, men jeg ville bare lige være lidt tavs, da det jo åbenbart er trenden i Blogland....90 hits og 0 kommentarer.... tjaeh...

Overgangspaven sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Overgangspaven sagde ...

Jeg tror snarere, du skal tage tavsheden som et udtryk for at billedet først i dag blev synligt... Jeg synes, de er mægtigt fine.

Liselotte sagde ...

Altså... jeg syntes de var fede, men okay... okay... jeg glemte at skrive det. Rundstykke... med tandsmør.

Suzy Q sagde ...

hehehehe så fik jeg jer ud af hullerne, venner :)))) tak

fivetosix sagde ...

ALTSÅ! Hvis PHIT'en begyndte at gå med skjorter, der først skulle stryges og derefter skulle eftermonteres med sådan nogle dimser; som altid kræver en hjælpende kvindehånd, så skulle jeg jo til at stå en time før op om morgenen. Og det GIDER jeg ikke..........Sååå hvis de var landet på PHIT'ens gavebord så havde jeg sendt ham ned og bytte dem til noget mere fornuftig....såsom nogle bits til hans slagbor eller klinger til hans stiksav :-)

Suzy Q sagde ...

fivetosix: Meget fin pointe, der. Det havde jeg faktisk ikke tænkt på :D

Anonym sagde ...

Jeg tror ikke at manchetknapperne dur i revisionsbranchen - man ville nok hurtigt få stemplet som enten jydetamp eller øko-onkel... Men nu kan den branche jo også være ganske grå og uniform til tider...