18 marts 2006

Suzy siger: flop

Ja, det er så denne weekend jeg er til fagmesse - i noget nær mit fag, men alligevel ikke. Men det fag jeg gerne vil over i.

Jovist jeg var til 4 SUPERspændende workshops.. Men som jeg lidt frygtede, så var det en noget ensom affære, altså.. jeg VAR meget à la "puddelen i skt bernhards-kennelen". Det blev selvfølgelig værst i pauserne hvor Suzy stod *mutters*. De gange jeg mandede mig op og RASK klappede nogen på skulderen og sagde: "Daw! Jeg hedder Suzy! Hvad er du fornén?" endte jeg med et høfligt svar, og med at stå ved siden af en snakkende klynge og blive ignoreret og ligne et dumt får.

Nogle gange går det bare ikke liiiige som i eventyrene. Jeg gik simpelthen fra festen, for der var en øredøvende larm af mingling og networking, og nej: uanset hvor meget jeg prøvede så kunne jeg ikke komme ind i den meget forståelige, men også meget aflukkede, kollega-bobbel. Tre tapre fadøl, og mindst 15 tilnærmelsesforsøg træt, kastede jeg håndklædet i ringen og fandt min frakke.

Oh well, der er stadig en dag i morgen. Og jeg er der jo for min egen skyld. Lige nu er jeg bare .. lidt... FED UP med folk der tror på visualisering. Prøv og hør: det virker sgu ikke. Helt ærligt.

Suzy Q
- stuck in her trade

3 kommentarer:

Suzy-Hang-Around sagde ...

Hvor nederen! Undskyld min tidligere overentusiastiske peptalk!

fivetosix sagde ...

Prøv at tab en af de fadøl på gulvet, så kan det være de ligger mærker til dig ;-)

Suzy Q sagde ...

Okay, mærkeligt. I går aftes lå der en spam-kommentar, nu er den væk. Og jeg har ikke slettet den... Hm...

SHA: Hold dog op med at undskylde! Man SKAL jo tro på det, ikk? :)

fivetosix: Tak for det gode råd ;) men jeg havde brug for den invortes.