20 marts 2006

Suzy siger: 4 ting / kædeleg

Okay, der var lige kæmpebøvser i blogger.com, så jeg har postet og dobbeltpostet og deletet og hvad ved jeg - men nu skulle den være der... Vi prøver igen:

Laquackk (som på finsk ville hedde ['laki 'kvakurrr] (forestiller jeg mig)) har prikket mig på min virtuelle skulder og bedt mig udfylde og videresende denne hersens.
Hun troede måske at jeg var skæg. Men jeg er helt almindelig, se selv:


4 jobs jeg har haft:


1. Lokaleadministrator-assistent på KUA. Superhygge at være HK'er :)
2. Telemarketing-dims hos ISS Telemarketing: "ISS Goddaaaaaaah?" Aldrig har jeg fået så meget skæld-ud af kunder. Troede jeg.
3. Entrébillet-sælgerske i Tivoli. Det hårdeste job har haft i mit liv. Aldrig har jeg arbejdet så hårdt og hurtigt og med så få pauser, og ALDRIG har jeg fået så meget skæld-ud af kunder. Gæster skal åbenbart lige af med den sidste galde, inden de går ind i haven for at more sig.
4. Radiovært. "Og her kommer den nye med en fyr der kalder sig.. " Those were the days.


4 film jeg kan se flere gange:

1. Det Femte Element
2. Reconstructing Harry
3. Moon struck
4. Alt med Edward Norton.

4 steder jeg har boet:

1. Superlangt ude på landet på Vestsjælland.
2. På havnen i Holbæk (min første lejlighed!) Der var kun koldt vand, ingen bad, lokum i gården og så meget fugt indendøre, at man ikke kunne tørre vasketøj. Det tørrede bare ikke. Jeg var lykkelig!
3. Islands Brygge, Holmbladsgade, Rumæniensgade, Amager Boulevard og villakvarter. Altsammen under fællesnævneren "Amager".
4) Vahhrnløse. Fantasi-lækker lejlighed med mahogni-radiatorskjulere, mormor-køkken med skrå overskabe med melerede glasruder, kæmpe indbygget klædeskab i soveværelse af mahogni og messing (ophavsmanden var snedker) og egen rosenhave med udgang fra stuen. Desværre kun fremleje. *suk*

4 tv-shows jeg ser:

1. Frasier. Kan næsten alle replikker udenad. Eneste show jeg ser "altid" - alt andet skifter.
2. Mistænkt, Måske Skyldig eller andre gode engelske krimier; minus Barnaby der keder mig ihjel.
3.Afterlife der kører i øjeblikket på DR1 sent torsdag. Eller Will og Grace.
4. Hm..... Noget DR2-agtigt?

4 steder jeg har været på ferie:
1. Seattle. Fan-TAS-tisk by. Storslåede 10 dage!!
2. Paris. 5 år i træk i maj. Hver gang 5 dage. Hver gang et eventyr!
3. Djerba. Ø ud for Tunesiens kyst. Ok 10 dage.
4. Hurghada Ægypten. Mærkelig uge.


4 websites jeg besøger dagligt:
1. dr.dk
2. blogbot.dk
3. google.com
4. tvnyt.com

4 steder jeg hellere vil være lige nu:

1. Paris - på restaurant Le Christine
2. Cuba - med en mohito i hånden
3. Sydafrika - på en massagebriks med olie ud over hele ryggen
4. New Zealand - med et glas hvidvin i hånden og med udsigt til en hval.

4 x mad, jeg får en del af:

1. Grøn thai karry med kylling. Hvis man blir hvad man spiser er jeg snart en grøn karry kylling.
2. Rød thai karry med and. Igen.. Hvis man blir hvad man spiser er jeg snart.. fucked ;)
3. Spinat og laks. Begge dele fås i nedfrossede brikker, ned gryde / på pande: *klonk klonk* 10 minutter senere er der mad. Praktisk kvadratisk god.
4. Carte D'or chokoladeis light. Og min Irma har den ikke mere!! En skanDAHle!
Hvad skal jeg SÅ blive slank af!?!

4 bloggere, der skal videreføre traditionen (hvis de gider):

Vi ta'r en runde med kun Sus'ere. Alle andre har vist været der allerede..

Suzy-hang-around - hun er altid interessant.
Sooz - selvom hun har nok at lave med speciale og børn og hvad ved jeg..
Susanne - som er sej (Damn hun har været der..Nåmen så læs den bare)
Suslingen - som er ny og laver sjove lister.


Suzy Q
- 4 i en.

1 kommentar:

julie sagde ...

Jeg tagger dig lige igen http://julies.smartlog.dk/46422_The_Four_Meme.html