13 marts 2006

Suzy servicerer: anderledes musik

Jeg læste om bandet (?) CocoRosie ovre hos Liselotte. Blev nysgerrig og googlede.

Fandt denne her side med en player (en radio blog?), hvor man kan sætte tøserne til at spille, mens man fx sidder og arbejder på sin 'puter.

De madammer har da et par skruer løs :) Men de rasler rundt i kraniet på den helt rigtige måde, og der er kommet noget skrupskør og anderledes og meget stemningsfuld musik ud a'ed.

"Jesus loves me, but not my way" hehehe nej, det kan der sgu være noget om ;) men jeg synes nu at "by your side" er det bedste nummer på lige denne player. Jeg elsker den der baggrunds-maskine (et stykke legetøj?) der siger "Hello? Hello-hello??"


Yderligere anbefaling:
Hvis du er til håndspillet rode/stemningmusik, så vil du måske også kunne lide Mazzy Star? Jeg foretrækker personligt album'et "So tonight that I might see" .
Hvis det var en vinyl, så var den slidt op nu, her hjemme hos mig.


Suzy Q
- Foreningen til Fremme for Skøre Madammer.

2 kommentarer:

Suzy-Hang-Around sagde ...

Dejlig CocoRosie! Lidt kvindelig Devandra Banhart. Tak for tip :-)

Suzy Q sagde ...

SHA: tja tak til Liselotte. men hvad med mazzy star??