13 februar 2006

Suzy siger: Jeg HAR styr på det - tak! ;)

Nu sagde jeg jo at jeg skulle have en veninde til middag i aften. Og selvom jeg i forrige post bedyrede, at nu stod menuen på nærhed, ikke på fjernsyn - så har man jo kun en mening, til man finder en ny....
"Jamen er det ikke i aften at der kommer LOST!?!" kan jeg høre alle opmærksomme læsere springe op af stolen for at spørge.
Rooooolig nu, hehe, Suzy har fuuuuldstændig styr på VHS'en, så der ikke går eet sekund af Josh til spilde. Og der kommer jo også "MISTÆNKT 6" med Helen Mirren som superseje Jane Tennison, der næsten er splintrende ny - fra 2003, dælme.
Første del kl. 22.20 på DR1. Anden del i morgen - Suzy siger JATAK.

Nærhed den ene dag. VHS-marathon den næste.

Suzy Q
- problemknuser

3 kommentarer:

LEto sagde ...

Det ender galt...

Suzy Q sagde ...

I know... ;) I aften skal jeg fx NÅ at se 1 times LOST, OG halvanden times "Mistænkt" del 1 - altsammen INDEN "Mistænkt" del 2 starter kl. 22.

Jeg ved ikke heeelt hvad manden synes om NÆRHEDEN i huset i aften..

LEto sagde ...

Så skal en valentines dag fejres...og hvad med 24 timer?