27 februar 2006

Suzy siger: Hva siger han, Misse?

Jeg sværger!
Jeg troede at det dér indianermusik, i baggrunden på UFO og Yepha's nye melodi der i øjeblikket skamspilles på P3, bar ordlyden "...og vi hamrer!"

HVORFOR - det ved jeg da ikke, vel? De unge mennesker siger jo så meget nu til dags.

Til min gru erfarer jeg så, at den faktisk hedder "Op med håret". Og det er dét som indianerne synger i omkvædet.

Du kan høre den her på deres hjemmeside - der er en player oppe i højre hjørne.

Suzy Q
- Vil du teleslynge mig et hørerør?

3 kommentarer:

Sille sagde ...

Hahahah...altså hvis ikke du havde fortalt mig det - aj så havde jeg goså troet at det var indianermusik!!
Men hey - så var det bare jysk!!

Mikkel sagde ...

heh...min kone troede de sagde "blabla, mogens kamre..."

Suzy Q sagde ...

hahahaha mogens kamre.. LOL den er også god...
:D