15 februar 2006

Suzy siger: hun fik jobbet

Min veninde fra gymnasietiden var i dag til en 3 timers lang jobsamtale vedr en ledende stilling. To sekunder efter at hun havde forladt samtalen kom de rendende efter hende og sagde, at hun havde fået jobbet!

Hun ringede til mig og var så glad. Og jeg kan godt fortælle jer, at hun har FORTJENT det! Det er helt grotesk så meget modgang den pige har haft i sit liv - og nu skinner solen endelig på hende. Jeg var ved at tude.

MEN i stedet gik jeg straks til www.interflora.dk og sendte denne her:

Hun får den i morgen, og hvis hun ikke er hjemme, må de godt aflevere den hos naboen.

Suzy Q
- justice at last!

5 kommentarer:

Leto sagde ...

Du er en god og betænksom veninde...men har du aldrig nogensinde tænkt over, hvor meget word verification sucks...? ;-)

Suzy Q sagde ...

Leto: Tak.. og .. eh?? Du vil ha at jeg tar den af? Men da jeg ikke havde den på fik jeg alle de der robot-kommentarer fra onde firmaer. Og nogle gange siger den faktisk noget sjovt. Altså, sjovt på samme måde som når man spiller "Lommeregner" i Windows.

Hvorfor kan du ikk li den?

Acq sagde ...

enig med Leto - fordi det er bøvlet..

Suzy Q sagde ...

okay okay.. men det er da mindre bøvlet end mail-adr-verification, no? Dét giver selv jeg op overfor. Hm. jeg vil tænke over det :)

Leto sagde ...

Uanset hvad, er du stadig en god og betænksom veninde...

Mit forhold til word verification er blevet anstrengt, efter at jeg tidligere har lavet et par længere svar på her og der, som efterfølgende er forsvundet når der skulle word verificeres.

Så nu er word verification blevet mine vindmøller.