09 februar 2006

Suzy siger: halvt om halvt

Så nåede de så langt, Håndværkeren og Sukkermåsen.. Men det bli'r fedt, ikk? Det er dog dét der frustrerende, men også spændende, mellemstadie, hvor noget er færdigt, men meget andet ikke er - til gengæld er hele huset kaos. Møbler flyttet rundt så man kan komme til.. Møg og bore-rester og tom emballage alle vegne. Håndværkeren kommer igen i morgen..

Hold kæft hvor er jeg glad for at jeg fastsatte datoen til en torsdag, PRÆCIS af den grund at min erfaring med håndværkere er, at der ALTID er et-eller-andet som de ikke lige "kan komme til at lave i dag" - HA! Vi havde oprindeligt aftalt fredag, men jeg nedlagde en protestant og sagde: "NEJ - torsdag!" Jeg ville ikke kunne holde til at skulle gå og vente hele weekenden på at han kunne komme igen.

Nu skal jeg kun vente til i morgen, og jeg har dagvagt i morgen, dvs at når Fruen hjemvender til residensen, så skulle tingene gerne være i orden! Jeg vil ikke se to mandfolk med nedslåede øjne og dårlig samvittighed, og et hus der flyder og ikke er i orden ;)

Suzy Q
- Fruen

Ingen kommentarer: