14 februar 2006

Suzy siger: gedelortetirsdag

Vågner, slår øjnene op og har SPLITTING headache... Wåhhrrr... slæber mig rundt, prøver at udbedre slattent og forpint fjæs med krigsmaling, ud i Suki, kører med CHECK ENGINE-lampen blinkende ildrødt hele vejen, hvad er der NU!?!?
Møder på arbejde og starter totalt forfra på projekt som jeg fik underkendt i fredags kl. 17.
Jeg har deadline i dag 16.30.

Whhooaa.... hvad er det lige jeg har gjort, der kræver at jeg prygles med en kæp af guderne i dag?

Suzy Q
- er der nogen der gi'r et lift til slagteriet?

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Vi kan følges! Jeg vil gerne med:-)

Acq sagde ...

Jeg kan sætte jer af på vejen. Jeg kommer lige forbi. ;-)

Sooz sagde ...

plads til een mere??

Suzy Q sagde ...

lene, sooz og acq:
Nej der er ingen af jer der må komme med, desværre ;) selvmedlidenhed virker bedst for mig i ophøjet og ensom majestæt. Hvis I var med, ville jeg jo blive glad. Og hvad skulle jeg så på slagteriet???