09 februar 2006

Suzy siger: Det må være noget hormonelt

Der er håndværkere i huset. Sukkermåsen er trukket i arbejdstøjet for at gå til hånde, og de to mænd ligger og roder og hygger sig ude på badeværelset.

Så snart håndværkeren trådte ind ad døren og sagde: "Sikken et møgvejr" svarede jeg "Hvad nu hvis ejg lavede dig noget varm kaffe? Ku' det hjælpe?" Kort efter hev jeg Sukkermåsen til side og sagde: "Hvaeh.. skal jeg lavet noget frokost til jer, eller hvad?" Næh det troede han egentlig ikke. Nå.
10 min senere kom han ud i køkkenet for at spørge om noget - og dér stod jeg i fuld sving med håndmixer og ovn og hvad ved jeg!??! Han stod og gloede lidt overrasket. "Jeg bager!?" halvt råbte jeg - selv meget overrasket og forvirret! Det ligner ikke mig. "Ja, det kan jeg se" sagde han. "Det er hver gang jeg trækker i arbejdstøjet, så springer du rundt og fodrer".

Jeg kan tydeligt høre østrogen-gardinerne blafre i baggrunden...

Men who cares!? ENDELIG er VVS-kunstneren her! Nu kommer hovedbruseren og badeforhænget op - det kunne nemlig kun ske i dén rækkefølge. Nu kommer der radiator i stuen. Nu kommer der radiator i mandens kontor! Nu kommer der radiator i entréen!
Er der så noget at sige til, at man bliver lun indeni?

Suzy Q
- vil hellere bage end trække rør i krybekælderen :P

2 kommentarer:

Mikespeed sagde ...

Det forstår sig, går selv og bygger til (soveværelse og badeværelse) - - - et ønske, som fruen i huset "bygherren" har haft uopfyldt i rigtig mange år.
Og tror du ikke at hun, første gang i en årrække, sprang til at bage Grand Mama's nødesandkage med cognac! Så får man sgu da rigtig lyst til at gøre sig umage! Håber alt er i sin skønneste orden, når du kommer hjem!

Suzy Q sagde ...

Mikespeed: jaaaaaaaaaa :) nøj det lyder som en god kage!
Jeg kom hjem og dét, der var lavet var i orden - til punkt og prikke. Til gengæld går det meeeeeeeget langsomt... og radiatorerne er ikke sluttet til endnu... Endnu en kold weekend, men de har lovet os MANDAG; MANDAG sker det! :)