20 februar 2006

Suzy siger: Dagens Udfordringer

1) at finde ud af at lave linieskift i html - der er ikke luft mellem mine tinklets for webstat, statcounter og feedburner. Det skal der da være. Men jeg kannik find' ud a'ed. ENDNU ;)

2) Acceptere at Interflora er iskolde i røven over, at jeg har betalt for en ydelse (at få bragt blomster ud) som de ikke har leveret. Der er smidt en seddel i postkassen om, at min veninde selv kan komme og hente. Men hvorfor får jeg så at vide, når jeg bestiller ordren, at hvis hun ikke er hjemme, så vil de a) stille blomsterne uden for døren eller b) aflevere dem hos naboen.
Jeg er helt med på at de i frostvejr ikke vil stille blomsterne udendørs, og jeg TROR måske endda også på, at naboen ikke var hjemme. Men jeg ville bare høre Interflora hvordan det kunne være, at jeg ikke fik denne TREDJE mulighed at vide; nemlig, at modtageren selv skulle hente dem. Nu er min buket nemlig til ulejlighed, og havde jeg vidst at dét var en mulighed, så havde jeg aldrig bestilt dem. Damen på Interflora's hovedkontor havde argumenter som "Tror du VI kan styre vejret!?"
-"Nej men nu har vi jo haft frost i 3 mdr, så man kunne jo godt forestille sig, at I kunne have fortalt mig at I ikke - i øjeblikket og pga vejret - stiller blomsterne udenfor ved døren, hvis modtageren ikke er hjemme?"
- [Interflora-dame, skingert] "Jaahh.. men der HAR jo været et par dage med plus-grader!!!".

Den slags bortforklarende, selvretfærdige IDIOTI får mit blodtryk til at stige til bulder-kogende eksplosions-grader. Man er vel ikke rød-pigmenteret for ingenting.

3) Forberede workshop for hele afdelingen i morgen.

4) fjerne de DYNGER af tøj der ligger på mit gulv, min seng, foran mit klædeskab. Det er smidt dér fordi jeg på et desperat tidspunkt har hevet det ud, prøvet det, og konstateret at jeg STADIG ikke kan passe det, hvilket bringer mig til

5) Holde OP, med det dér mad. Vænne mig fra det. Gå på nedtrapning. Jeg er blevet anbefalet at spise to porrer om dagen, kun suppleret af en grovbolle. Jeg vil prøve. Men nu er klokken snart 13 og jeg er sulten. Og Liselotte har bragt opskriften verdens tilsyneladende mest fluffy og himmelske ostescones.. NÅ - man kan vel også bage grovboller.

Suzy Q
- suuuper alsidig ;)

8 kommentarer:

it-og-madguru-hang-around sagde ...

Hurra, endelig noget jeg ved! Du får linjebruddet ved simpelthen at taste det (altså gammeldags Enter) i template'n mellem kodestumperne. Det gjorde jeg ihversfald. Til gengæld ville jeg gerne vide hvordan jeg nøjes med at have mine postoverskrifter stående i rulleteksten. For øjeblikket får jeg de første x antal (= alt for mange) tegn fra indlægget. You know?
Maden modarbejder dig fordi du hader den. Du skal elske den. Så gå til den med de ostescones. Hvis jeg ikke sad på kulturparnasset, HAVDE jeg allerede bagt en portion. Liselotte skulle sagsøges for det fotografi, hvordan skal man bevare fokus på arbejdet? ;-)

Suzy Q sagde ...

SHA-under-cover: Ih enter-tasten gør ikke noget ved mit problem. men på den anden side kan jeg heller ikke rigtig finde ud af hvor koden for det ene starter, og koden for det næste begynder.
Mht mad så NEJ: jeg eeeeeeeeelsker mam! Min mor beretter at det VAR mit første ord: "MAM!" ja, jeg ved det godt. Sidder nu og drikker vand og venter på at pundene rasler af. I øvrigt fik jeg lige øje på mit eget punkt 3) igen.. Må hellere se at få shiftet noget ass..

Liselotte sagde ...

Tving evt. linieskift frem med koden < br >, som i al sin enkelhed betyder "break" - måske gør den tricket, men dte kræver, at du ved hvor den skal være ;-)

PS - koden skal være uden mellemrum mellem br og større/mindre tegnene, men skidtet her vil jo ikke æde kode, så det...

Ulla sagde ...

Æv, Liselotte, det var det eneste fif jeg kunne give. Øvba...

Suzy Q sagde ...

Liselotte: TAK jeg prøver til det lykkes!

Ulla: Eh.. men tak alligevel ;)

Liselotte sagde ...

Undskyld Ulla, havde jeg vidst det, havde jeg ALDRIG skrevet det! På spejderære! ;-)

Suzy Q sagde ...

DET LYKKEDES!! Liselotte du er en snuskeskat, det ligger helt fast. Og også Ulla selvfølgelig, som OGSÅ vidste det!

:) tak tak tak

Uden Relevans sagde ...

Gå over til øl skat, øl indeholder lat du skal bruge og ellers kan du tage et par vitaminpiller.